loading...
دوستانه
امیر عباس بازدید : 196 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برای من که دلم چون غروب پاییز است ، صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است

+++++++++++++++++++++

رفاقت مثل آدم برفی میمونه ، درست کردنش راحت اما نگه داشتنش سخت !

+++++++++++++++++++++

امشبی را که در آنیم غنیمت بشماریم ، شاید ای دل نرسیم به فردای دگر .

 

+++++++++++++++++++++

زیباترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو می مانم

+++++++++++++++++++++

تمام داشته هایم را آواره کرده ام ، تنها پنجره ای مانده است و شیرینی نامی که روی لبان من نشسته است

+++++++++++++++++++++

ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم ، اما محاله عطر خوشش رو از فضای دلمون پاک کنیم .

+++++++++++++++++++++

هیچ وقت نذار رهگذری که از کنارت رد میشه روی دلت یادگاری بنویسه ، چون بعدا پاک کردنش خیلی سخته .

+++++++++++++++++++++

زندگی قافیه باران است ، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند ، تو بهاری و به اندازه ی باران خدا زیبایی .

+++++++++++++++++++++

تو مثل اون گل سرخی که گذاشتم لای دفتر، مثل تقدیر، مثل قسمت، مثل الماسی که هیچکس، واسه اون نذاشته قیمت..

+++++++++++++++++++++

زندگی مثل یه جاده است ، من و تو مسافراشیم ، قدر لحظه ها رو بدونیم ، ممکنه فردا نباشیم .

+++++++++++++++++++++

دلم می خواست سقف معبد هستی فرو می ریخت ، پلیدی ها و زشتی ها به زیر خاک می ماندند ، بهاری جاودان آغوش وا می کرد ، جهان در موجی از زیبایی و خوبی شنا می کرد .

+++++++++++++++++++++

دوستت دارم پس دوستم داشته باش ، شاید فردایی نباشد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگی متفاوت برای همه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 2,344
  • بازدید کلی : 22,437