loading...
دوستانه
امیر عباس بازدید : 155 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

 

يارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم / شوق ديدار تو دارم ، به کجا پر بزنم ؟

 

++++++++++++++++++

 

مي نالم از جدايي، اي نازنين کجايي؟

سوزم ز درد هجرت، اي بهترين کجايي؟

در باغ آرزوها ديگر گلي نمانده;در حسرت گل هستم!بهار من کجايي؟

 

 

++++++++++++++++++

 

!……

__!……

____!……

______!…….

کجا؟ کجا؟ اين پله ها مي رسه به پشت بوم

.

.

.

.

بچه نشي از دوري من بري خودکشي کني!

 

++++++++++++++++++

 

برو ولي اينو بدون هر جا باشي دوست دارم ، هنوز براي ديدنت رو روياهام پا ميزارم ، دل منو شکستي وقتي تنهام گذاشتي ، کاش مي دونستم که تو هيچوقت دوسم نداشتي .

 

++++++++++++++++++

 

مژه بر هم نزن اي دوست که بادم ببرد، چون سبک تر شده ام از پر کاهي ز غمت!

 

++++++++++++++++++

 

بي تو در سينه ي من دل ديگه جايي نداره، زندگي بي گل روي تو صفايي نداره، از غم دوري تو اي گل يکدونه ي من، دردي افتاده به جونم که دوايي نداره..

 

++++++++++++++++++

 

گفتي که ما به درد هم نمي خوريم!..اما هرگز نفهميدي…

من تو را براي دردهايم نمي خواستم…

 

++++++++++++++++++

 

سرمايه هاي ماورايي هر دلي ، حرفهاييست که ان دل براي نگفتن دارد!

 

++++++++++++++++++

 

انکه دلي را براي دوست داشتن به ما داد بي يقين صبري هم براي دوري ميدهد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگی متفاوت برای همه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 2,317
  • بازدید کلی : 22,410