loading...
دوستانه
امیر عباس بازدید : 164 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

نفسم ، تو در شمالي و من در جنوب ! کاش دستي نقشه را از ميانه تا کند

 

+++++++++++++++++++++++

 

امشب شب روياي تو بود و تو نبودي / در دل همه آواي تو بود و تو نبودي

دل زير لب آهسته تمناي تو ميکرد / در حسرت ديدار تو بود و تو نبودي

 

 

+++++++++++++++++++++++

 

اينجا راديو”دل”است. صداي مرا از عمق”قلبم” ميشنويد،اين يک SMS نيست، يک”احساس”پاک است که ميگويد …فراموشي درمرام ما نيست.

 

+++++++++++++++++++++++

 

چه کردي با دل من نازنينم ، که هر شام و سحر اندوهگينم ، مرا دعوت بکن در باغ چشمت ، که از باغ دلت چند گل بچينيم.

 

+++++++++++++++++++++++

 

توتک ستاره مني منم اسيربودنت/ازته دل دادميزنم،ميميرم ازنبودنت.

 

+++++++++++++++++++++++

 

 

* * * *

 

* *

 

* *

 

* * *

 

اين قاصدکها رو فوت کردم تا بيان بهت بگن به يادتم.

 

+++++++++++++++++++++++

 

م?

 

ي?

 

ب?

 

و?

 

س?

 

م?

 

ت?

 

ع:-*ز:-*ي:-*ز:-*م:-

 

+++++++++++++++++++++++

 

o,,

I”

 

L

 

….,O

L”

 

O

 

I

 

L

 

,…./”””;|O

 

تعجب نکن دارم نماز شکر ميخونم چون تورو دارم.

 

+++++++++++++++++++++++

 

. * ./??. *.

. * (‘_’) * .

* . ( : ) . *

. *( : )* .

ببين چه آدم برفي نازي درست کردم !

با اين که خيلي دوستش دارم ، مال تو !

 

+++++++++++++++++++++++

 

¤¤¤¤¤( )¤¤¤¤¤

 

اين ساعت مچي من هست عقربه هاشو شکستم تانفهمم چندوقته نديدمت.

 

+++++++++++++++++++++++

 

** /-/ * *

* /-/ * *

* * /-/ * *

شب شده، نردبون گذاشتم بري سر جات بخوابي ماه من.

 

+++++++++++++++++++++++

 

?/ ?

¥ <|>

/ / ©<– <

(1) (2) (3)

 

Miduni ina manish chie?

Yani:

1 = elahi

2 = man

3 = fadat sham

 

+++++++++++++++++++++++

 

تايتانيک

 

ــــــــ||ــ

 

=”………….”—

 

___t/,_. …………. ,_

 

/ __________________

 

با همه مسافراش

 

فدات

 

+++++++++++++++++++++++

 

وقتي کسي رو دوست داري ، اين يه چيزه !

وقتي کسي تو رو دوست داره ، اين يه چيز ديگه !

اما وقتي کسي رو دوست داري که تو رو دوست داره اين يعني همه چيز !

 

+++++++++++++++++++++++

 

امروز روز ملي گلها ست ”روزت مبارک ”اين پيام رو براي تمام کساني که عطر شون رو دوست داري بفرست.

 

+++++++++++++++++++++++

 

پليس راه چشم تو آخر ديوونم ميکنه ، هر روز تو جاده نگات ميگيره جريمه ام ميکنه .  بهش بگو ولم کنه بذار بيام به شهر تو بخدا رعايت ميکنم مقررات شهرتو

 

+++++++++++++++++++++++

 

قند و عسل و کلوچه، I LOVE YOU آلوچه

هرجا که هستي بيستي ، جيگر اول ليستي

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگی متفاوت برای همه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 2,366
  • بازدید کلی : 22,459