loading...
دوستانه
امیر عباس بازدید : 201 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~ اينا مورچن فهميدن تو عسلي ميخوان بخورنت!

 

++++++++++++++++++

 

به آفتابگردان گفتن چرا شبا سرتو ميندازي پايين؟

گفت چون ستاره چشمک ميزنه نميخوام به خورشيد خيانت کنم…

 

 

++++++++++++++++++

 

من که تصويري ندارم درنگاه هيچکس / خوب شد هرگز نبودم تکيه گاه هيچ کس / کاش فنجاني نسازدکوزه گر از خاک من / تا نيفتد در دلم فال نگار هيچ کس.

 

++++++++++++++++++

 

فرشته مهربون گفت ازاين دنيا چي ميخواي تا برات بيارم؟ گفتم اوني که داره اين اس ام اس رو ميخونه

گفت: نشد ديگه! قرار نبود همه ي دنيا رو بخواي

 

++++++++++++++++++

 

به سلامتي شلغم نه به خاطر (شل)ش ، به خاطر غمش !

 

++++++++++++++++++

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~ اينا مورچن فهميدن تو عسلي ميخوان بخورنت!

 

++++++++++++++++++

 

به زنداني گفتن از تو تنهاتر کيست؟ گفت: کسي که دلش اسير ديگريست.

 

اسيرتم !

 

++++++++++++++++++

 

خيلي ها مي گن دوري و دوستي

ولي من ميگم: سخته زنده بودن، وقتي دوري و نيستي

 

++++++++++++++++++

 

از قديم نديما گفتن براي کسي بمير که واست تب کنه

قديميا چه پر توقع بودن

من برات ميميرم. خدا نکنه تو تب کني …

 

++++++++++++++++++

 

برق در ايران باستان کشف شده بود !

براي نخستين بار .

آن زمان که پيرمردي نقاش …

تصويري از چشم هاي تو کشيد

 

++++++++++++++++++

 

بعضيا ميگن دنيا ارزش نداره. مگه ميشه دنيايي که تو رو داره، بي ارزش باشه؟

 

++++++++++++++++++

 

عشق تويى، عاشق منم

دريا تويى، قايق منم

روزى اگر دزديدنت

غصه نخور، سارق منم

 

++++++++++++++++++

 

تو آسمون قلبم خدا خودش نوشته:

يه لحظه با تو بودن ، بالاتر از بهشته

 

++++++++++++++++++

 

يه زغال برميدارم دورت خط ميکشم و مينويسم:

اين بي معرفت دنياي منه !

 

++++++++++++++++++

 

قسم به تين وعنکبوت به مرغ باغ ملکوت ازته دل برات بگم دنيافداي تارموت .

 

++++++++++++++++++

 

همه تفاوت ما اين است ،

تو به خاطر نمي آوري …

من از خاطر نمي برم

 

++++++++++++++++++

 

کلي تمرين مي کني رقصيدن ياد بگيري،

اما زندگي ساز مخالف ميزنه …

 

++++++++++++++++++

 

اگه راهم اين روزا از تو يکم دوره ببخش

توي زندگي آدم يه وقتا مجبوره ببخش

 

++++++++++++++++++

 

منو ببخش که ناديده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو

منو ببخش که گرفتم به جاي دست عاشق تو دست عشق ديگرون رو

 

++++++++++++++++++

 

منو ببخش عزيزم که از تو مي گريزم

مي سوزم و خاموشم تو خودم اشک مي ريزم….

منو ببخش اگه خيلي بهت بدي کردم …

 

++++++++++++++++++

 

گآهـے دِلَـتـــ از سن و سالت مےگيرد ميخواهے کودکـــ باشے کودکے بهـ هر بهانهـ اي بهـ آغوشـِـ غَمخوارے پناهـ مے بَرَد و آسودهـ اَشک مے ريزد بُــزُرگــــ کهـ باشے بايَد بغض هآے زيادے را بـےصدآ دفن کنے …

 

++++++++++++++++++

 

منو ببخش که درخشيدي و من چشمامو بستم

منو بخشيدي و من چشمامو بستم

تو به پاي من نشستي و جدا از تو نشستم

که نياوردي به روم هر جا دلت رو مي شکستم

منو ببخش ، منو ببخش …..

 

++++++++++++++++++

 

برام بمون ، بهونه باش براي دل سپرد / نزار که آرزوم بشه يه روزي بي تو مردن

 

++++++++++++++++++

 

دوستي را دوست، معني مي دهد

قهر هم با دوست، معني مي دهد

هيچ کس با دشمن خود، قهر نيست

قهري او هم نشان دوستي است …

 

++++++++++++++++++

 

مهم نيست کي مقصر است

باور کن مهم اين است که يادمان باشد عمرمان کوتاه است

در پايان زندگي خواهيم گفت: کاش فقط چند لحظه بيشتر فرصت داشتيم تا خوب بهم نگاه کنيم و همه ناگفته هاي مهر آميز يک عمر را در چند ثانيه بگوييم پس نازنين بيا آشتي کنيم با مهر

 

++++++++++++++++++

 

يه روزي گله کردم من از عالم مستي

تو هم به دل گرفتي دل ما رو شکستي

من از مستي نوشتم ولي قلب تو رنجيد

تو قهر کردي قهرت مصيبت شدو باريد

پشيمون و خستم اگه عهدي شکستم

آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم

 

++++++++++++++++++

 

از تو به يک حرف ناروا نکشم دست

وز سر راه تو دلربا نکشم پا

عاشق زيباييم اسير محبت

هر دو به چشمان دلفريب تو پيدا

 

++++++++++++++++++

 

چنين گفت زرتشت:…عاشق عاشقي باش و دوست داشتن را دوست بدار. از تنفر متنفر باش، به مهرباني مهر بورز، با آشتي آشتي کن و از جدايي جدا باش

 

++++++++++++++++++

 

بيا با پاک ترين سلام عشق آشتي کنيم *بيا با بنفشه هاي لب جوب آشتي کنيم * بيا ازحسرت و غم ديگه باهم حرف نزنيم * بيا برخنده ي اين صبح بهار خنده کنيم

 

++++++++++++++++++

 

براي تو، من يک اشتباه بزرگ در زندگيت بودم!

 

براي من، تو هميشه بزرگترين افتخار زندگيمي !

 

++++++++++++++++++

 

پيوسته دلم دم به هواي تو زند / جان در تن من نفس براي تو زند

 

گر بر سر خاک من گياهي رويد / هر برگي از آن بوي وفاي تو زند . .

 

++++++++++++++++++

 

خيره است چشم خانه به چشمان مات من

 

خالي است بيصدا و سکوتت حيات من

 

حق السکوت ميطلبد از لبان تو

 

چشمان لا ابالي و لبهاي لات من !

 

++++++++++++++++++

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگی متفاوت برای همه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 2,372
  • بازدید کلی : 22,465