loading...
دوستانه
امیر عباس بازدید : 144 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

 

چهار شنبه سوريه نيا پايين مي سوزي

.

.

.

.چيه؟حيف که دلم نيومد .والا اين پايين يه کپسولي ميترکاندم تا ديگه به حرف کني

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

چهار شنبه سوري روز ملي مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامي مبارک باد.

.

.

ستاد رواني شدگان چهار شنبه اخر سال

 

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

مواظب باش چهار شنبه سوري برق چشمات رو با آتيش اشتباه نگيرن

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

يه وقت نري از رو آتيش بپري

آخه تجربه ثابت کرده اگه خر از رو آتيش بپره ؛ رم ميکنه

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

سلام

چهارشنبه سوري جايي قرار نذاري کار واجب باهات دارم

آحه آتيش کم داريم آتيش پاره

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

چهارشنبه سوري جايي قرار نذاري کار واجب باهات دارم

آحه آتيش کم داريم آتيش پاره

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

سوختن غمهايت در آتش ?شنبه سورى آرزوى من است،?شنبه سوريت مبارک

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

بشد «چارشنبه» هم از بامداد / بدان باغ که امروز باشيم شاد

چهارشنبه سوري گرامي باد

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

واست آتيش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ي اخر سال قلب من آتيش بارونه

غمهاتو آتيش ميزنم سرخي آتيش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق ميون من و تو

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

هنگام پريدن از آتش : غم برو شادي بيا ، محنت برو روزي بيا

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

سرخي تو از من ، زردي من از تو

جشن باستاني چهارشنبه سوري مبارک

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

مواظب باش چهار شنبه سوري برق چشمات رو با آتيش اشتباه نگيرن

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

چهار شنبه سوري روز ملي مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامي مبارک باد.

.

.

ستاد رواني شدگان چهار شنبه اخر سال

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

چهار شنبه سوريه نيا پايين مي سوزي

.

.

.

.چيه؟حيف که دلم نيومد .والا اين پايين يه کپسولي ميترکاندم تا ديگه به حرف کني

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

چهارشنبه سوري هر آتيشي که ديدي به ياد قلب منم باش آخه از دوريت بدجوري آتيش گرفته

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

چهارشنبه سوري نزديکه.يه وقت نري از رو آتيش بپري.

.

.

آخه تجربه ثابت کرده اگه جيگر بره رو آتيش کباب ميشه

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

تام کروز ، نيکلاس کيج ، جنيفر لوپز ، رابرت دنيرو ، ياني ، ديوويد کاپرفيلد ، آنتوني رابيز ، خود من و بقيه ي ستارگان جهان ازت خواهش ميکنيم چهارشنبه سوري مواظب خودت باشي

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

با ياد سرخي گونه هات..

درخشش چشمات ..

سوزانندگي لبهات..

داغي عشقت

از رو آتيش ميپرم

دوستت دارم آتيش پاره چهارشنبه سوري مبارک

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

بهار را با چهار شنبه سوري

تابستان را با آفتاب سوزانش

پاييز را با رنگهاي آتشينش

و زمستان را

با گرما ي دلنشين اجاق ها

ميشناسم

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

چهار شنبه سوريه نيا پايين مي سوزي

.

.

.

 

چيه؟ توقع داشتي اينجا آتيش باشه بسوزي؟؟

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

بيا در غروب آخرين سه شنبه سال براي گردگيري افکارمان

آتشي بيافروزيم کينه ها را بسوزانيم زردي خاطرات بد را به آتش

و سرخي عشق را از آتش بگيريم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنيم

 

++++++++++++++++++++++++++++

 

انگـــــــاري غلغله ي محشـره چارشنبه سوري / گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوري

رســم خيلي خوبيه اگــه خرابش نکنيم / واســه مـن فشفشه يادت نره چارشنبه سوري

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگی متفاوت برای همه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 2,355
  • بازدید کلی : 22,448