loading...
دوستانه
امیر عباس بازدید : 163 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

هيچ وقت رازت رو به کسي نگو. وقتي خودت نميتوني حفظش کني چطور انتظار داري کسي ديگه‌اي برات راز نگهدار

 

++++++++++++++++++

 

اشکي که بي صداست / پشتي که بي پناست / دستي که بسته است / پايي که خسته است / دلي که عاشق است / حرفي که صادق است / شعري که بي بهاست / شرمي که اشناست / دارايي من است / ارزاني شماست

 

 

++++++++++++++++++

 

عجب خياط ماهري استدنيا ، که دل هيچکس را براي ما تنگ ندوخت !

.

 

++++++++++++++++++

 

عهد کن يارم بماني تا قيامت ، اي رها / اولين و آخرين عشقم بماني ، با وفا / کلبه اي با هم بسازيم با ستوني استوار / گر کنارم تو نباشي بيقرارم ، بيقرار

 

++++++++++++++++++

 

غمگينم ، مثل پيرزني که آخرين سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نيست

 

++++++++++++++++++

 

يادم نرود که : من تنها هستم ، اما تنها من نيستم !!

 

++++++++++++++++++

 

مرا هرجور خواهي دربه در کن / جفايت را از اين هم بيشتر کن

بزن با عشق خود آتش به جانم / ولي آتش نشاني را خبر کن

 

++++++++++++++++++

 

دعايم گرچه گيرانيست….دعايت ميکنم هرشب….

نميدانم چه ميخواهي

از او خواهم براي تو…. هر آنچه در دلت خواهي

 

++++++++++++++++++

 

??,??,??,??,??,??,??,??,??,???

.

 

بيام ؟

 

.

 

کجا قايم شدي؟

 

.

 

آهان پيدات کردم

 

.+””+ .+””+.

+ injayi +

“+. .+”

“+ . +”

 

 

++++++++++++++++++

 

___ /??___

‘—O——O—’ >—> O

 

Nagi be yadam naboodi ! bebin too fekr to boodam mashin zad behem mordam

 

++++++++++++++++++

 

دلم شکسته است، ميشودبراي من کمي دعا کني؟ يا اگه خدا اجازه ميدهد،کمي بجاي من خدا خدا کني؟ راستش دلم مثل يک نماز بين راه،خسته وشکسته است، ميشود براي بيقراري دلم سفارشي به آن رفيق با وفا خداکني.

 

++++++++++++++++++

 

+”"”+

TANHA

.+”"”+.+”"”+.

Toro

.+”"”+.+”"”+.

+ DUST

“+.

“+

.+”"”+.+”"”+.

+ DARAM +

“+. .+”

“+”

AZIZAM

 

++++++++++++++++++

 

| = __sms__

/ ______|

0 0

 

Smse no va kohne shoma

ra kharidarim

( smssiiiiiiiiiiiiiye )

 

++++++++++++++++++

 

?????????????????

..(>””””””<)…(>””””<)

…(=* : *=)… .(=’ : ‘=)

=(,,,)==(,,)==(..)=(,,)=

?….Nini ??? Dadashi….?

?????????????????

 

++++++++++++++++++

 

………………..

.Oooo…oooO….

../ (….(__)……

…/_)…) ……..

……..(_………

 

ببخشين پابرهنه اومدم تو گوشيت

 

++++++++++++++++++

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگی متفاوت برای همه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 2,329
  • بازدید کلی : 22,422