loading...
دوستانه
امیر عباس بازدید : 141 جمعه 01 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم / شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم ؟

++++++++++++++++++

 

می نالم از جدایی، ای نازنین کجایی؟
سوزم ز درد هجرت، ای بهترین کجایی؟
در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده;در حسرت گل هستم!بهار من کجایی؟

++++++++++++++++++

 

!……
__!……
____!……
______!…….
کجا؟ کجا؟ این پله ها می رسه به پشت بوم
.
.
.
.
بچه نشی از دوری من بری خودکشی کنی!

++++++++++++++++++

 

برو ولی اینو بدون هر جا باشی دوست دارم ، هنوز برای دیدنت رو رویاهام پا میزارم ، دل منو شکستی وقتی تنهام گذاشتی ، کاش می دونستم که تو هیچوقت دوسم نداشتی .

++++++++++++++++++

 

مژه بر هم نزن ای دوست که بادم ببرد، چون سبک تر شده ام از پر کاهی ز غمت!

++++++++++++++++++

 

بی تو در سینه ی من دل دیگه جایی نداره، زندگی بی گل روی تو صفایی نداره، از غم دوری تو ای گل یکدونه ی من، دردی افتاده به جونم که دوایی نداره..

++++++++++++++++++

 

گفتی که ما به درد هم نمی خوریم!..اما هرگز نفهمیدی…
من تو را برای دردهایم نمی خواستم…

++++++++++++++++++

 

سرمایه های ماورایی هر دلی ، حرفهاییست که ان دل برای نگفتن دارد!

++++++++++++++++++

 

انکه دلی را برای دوست داشتن به ما داد بی یقین صبری هم برای دوری میدهد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگی متفاوت برای همه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 2,312
  • بازدید کلی : 22,405